• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Leggi altro.

Supertrafficboard p3d.v4

Borroni

Membro attivo
Autore discussione #1
Ciao a tutti,
c'e' qualcuno che usa questo programma ? Come mai nella colonna sheduled vedo solamente delle ????
come si fa a vedere gli orari ?
grazie

whityini

Gold Supporter
Che traffico usi? Di certo con Real Traffic non funziona.

Borroni

Membro attivo
Autore discussione #3
Bene a sapersi , infatti ho ultimate traffic live ...pero' si fa selezionare nel menu il programma quindi dovrebbe essere compatibile..

whityini

Gold Supporter
Allora sarà sicuramente un problema di configurazione. Io lo usavo tempo fa con MyTraffic Pro e funzionava perfettamente. Purtroppo non posso esserti di ulteriore aiuto.

Ti posto un passo della User Guide:

About Ultimate Traffic 2 and Ultimate Traffic Live

Flight1 one does not support Ultimate Traffic 2 on the Prepar3D platform, therefore STB cannot support it either. However Ultimate Traffic Live is supported with Prepar3D V4. Due to technical limitations and the nature of the Ultimate Traffic implementation, there are a number of restrictions when using the STB Client with Ultimate Traffic Live on Prepar3D:

• Schedule times for inactive flights are unknown, and presented as “??:??”. This may affect the sort order of flights on the board.
  • For parked flights, the destination airport is unknown before the flight becomes active (with a flight plan) hence the airport is shown as “????”. When the aircraft begins the departure cycle, the destination airport is updated.
  • Predicted flights in the future yet to be implemented by an AI aircraft are not available.
  • Commands such as Follow AI, Shadow AI, and Chase AI may not work correctly

Spero di esserti stato utile.

Saluti