• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Leggi altro.

PDGM B747 V2 anteprima immagini

Non vedo l'ora!! Dite che per il 2025 sarà pronto?? :mrgreen:

Charlie 2

Diamond Supporter
Elite Supporter
bello ma da quello che ho letto non è per p3d

Frablu

Membro Senior
Sembra molto bello!! Speriamo...

Francesco

Dindi

Membro Senior
Speravo di poter vedere qualche immagine interna. Niente da dire. Quaità eccelsa ed ad ogni nuovo aereo, superano il limite raggiunto con il precedente

Molto bello, sono indeciso tra la regina ol T7 da affiancare al mio MD11. Avete visto il gear effect e lonstress test?

Frablu

Membro Senior
Molto bello, sono indeciso tra la regina ol T7 da affiancare al mio MD11. Avete visto il gear effect e lonstress test?
Io aspetto il 747. Non vedo l'ora!! Basta che supporti FS2Crew...

Francesco

Andate alla grande con la Regina!!

Frablu

Membro Senior
scusate ma di che immagini si partla ? io ne vedo 2 in esterno dell'aereo, mi sfugge qualcosa ?
Un piccolo esempio:

Well... let me pick just one example:

In the Main2 and Main3 wing tanks, the pickups for the Override/Jettison pumps are located in a different position vertically, laterally and longitudinally than the main pump fuel pickups. This was done by Boeing intentionally in order to protect the fuel load of the airplane during Jettison operations, but it has an interesting side effect in that the fuel pickups for the Override/Jettison pumps can become unported at certain fuel level-and-pitch attitude combinations. As the pitch of the airplane changes, (and as you accelerate and deccellerate!) the fuel's natural balance and level within the tank is constantly computed in real-time and as such at certain fuel levels- the pickups for the Override/Jettison pumps can unport, starving those pumps of fuel.

Io sinceramente mi aspetto molto...

Francesco